Asistence Carling 24h a nehodová služba GSM - Citroën ASSISTANCE


24 hodin denně, 7 dní v týdnu
V případě poruchy stačí Vaše správné rozhodnutCitroen Assistance

Získat více informací >>


Co to je služba CITROËN Assistance?

  • unikátní non-stop full servis pro majitele nového vozu CITROËN
  • přístup k CITROËN ASSISTANCE získáváte automaticky zdarma už při zakoupení automobilu!
  • můžete volat zelené číslo v České republice 800 10 12 10 (volání zdarma) nebo v třiceti dalších zemích +420 222 319 999 a GSM: +420 608 501 555
  • opravář se dostaví na místo průměrně do 30 minut od nahlášení poruchy
  • oprava bude provedena na místě nebo bude Vaše vozidlo odtaženo do nejbližšího servisu CITROËN- asistenční služba Citroen se stará za vás

V kterých případech se obrátit na CITROËN Assistance?

  • dopravní nehoda * (jste-li jejím účastníkem)
  • problémy s klíči *** (ztráta, zabouchnutí, zničení klíče od vozidla)
  • porucha vozidla ** (mechanická nebo elektrická)
  • problémy s pneumatikami *** (defekt, netěsnost nebo jiné poškození)
  • problémy s palivem *** (nedostatek, záměna,špatná kvalita)
  • krádež a vandalství *** (je-li vozidlo nepojízdné nebo odcizeno)
    * asistenční volání a odtah vozidla zdarma pro vozidlo pojištěné (povinné i havarijní pojištění)
    **) asistenční volání a odtah nebo odstranění poruchy zdarma pro vozidla v záruce nebo s prodlouženou zárukou Citroën
    ***) ostatní případy jsou placené případně zdarma v závislosti na typu pojistky a pojišťovně

Jak postupovat v případě dopravní nehody?

  • vypněte motor, aktivujte varovná světla, ověřte, zda někdo z cestujících není zraněn, oblečte si bezpečnostní vestu a umístěte bezpečnostní trojúhelník za vozidlo
  • pokud je někdo zraněn, volejte záchranku (155) a policii (158) anebo tísňovou linku (112)
  • zavolejte CITROËN Assistence (800 10 12 10), aby vás vedla v dalších krocích
  • vyplňte formulář Záznam o dopravní nehodě (každý účastník obdrží jeden průpis)
  • pokud jsou, poznamenejte do formuláře účastníky dopravní nehody včetně jejich telefonních čísel
  • s účastníky nehody vyplňte ještě formulář Prohlášení o zavinění dopravní nehody
  • pokud je vše řádně vyplněné, nechte podepsat všem účastníkům nehody oba formuláře (viník nehody je povinen odevzdat dokumenty svému pojistiteli, poškozenému se doporučuje učinit totéž)
  • v případě odtahu vašeho vozidla ověřte, zda odtahové vozidlo bylo posláno službou CITROËN  Assistence nebo vaší pojišťovnou

Cestujte bezstarostně! V případě poruchy můžete využít rychlou a spolehlivou pomoc. CITROËN pro Vás vybudoval asistenční síť CITROËN ASSISTANCE. Jednoduše, na telefonické zavolání, se postaráme o Vaše vozidlo i o Vás!

Kvalitní servis vozů CITROËN vám přináší Carling.