Aktuality

02.10.2015

Seznam chybových kódů Citroen

V dnešním článku jsme si připravili seznam chybových kódů Citroen. Více také v článku Diagnostika Citroen.

Číslo chyby Možná příčina a její odstranění
P0002 Pro sid801 / 803, tento chybový kód představuje chybu vysokotlakého regulátoru. V mnoha případech byla nutná výměna vysokotlakého čerpadla.
Tento kód se může objevit i v případě příliš nízkých otáček motoru, tehdy může být příčina v elektronickém EGR, který zůstane zaseknutý v otevřeném stavu.
P0011 Pro MM6LP; Zkontrolujte problémy s teplotou. Příliš vysoká teplota motoru způsobí, že ECU začne snižovat předstih.
P0101 For EDC15C2, tento kód znamená:
- Průtok vzduchu nedostačující proti očekávanému.
Zkontrolujte EGR ventil a jeho funkci.
Případ 2 - added by JuMeP. Při teplotě nasávaného vzduchu nižší než 17 ° C, zkontrolujte přepínání a funkčnost ohřívání vzduchu (pokud je zabudován)
- Průtok vzduchu příliš velký nebo nedostačující.
Zkontrolujte průtokoměr vzduchu / jeho stav. Zkontrolujte také potrubí sání.
P0102 Pro SID 803, zkontrolujte průtokoměr vzduchu. Tento kód se zjevuje při odpojení průtokoměru.
P0117 Pro ME7.4.4 montovaném na TU5jp4; zkontrolujte přídavný, 118 stupňový, přepínač. Zkratuje tepelné čidlo. (Paralelně připojené).
Pro MM6LP, byly případy kdy teplotní čidlo vykazovalo velké hodnoty, kolem 140 ° C. Při takové teplotě se zaměřte na ostatní kódové chyby, které mohou způsobit dlouhodobé přehřívání. Jako například špatná směs, atd
novotný
Vyzkoušejte nový prohlížeč s automatickým překladačem.Stáhnout Google ChromeZavřít
Překladač
P0136 Pro MM6LP jako namontováno na motor ET3, potvrďte poruchu čidla kyslíku kontrolou napětí přes obvod. Měl by být cca. 3.8 voltů otevřený obvod.
P0170 Tato porucha kód je generován jako výsledek dlouhodobé dodávky paliva informací.
Pro MM6LP jako připevněná k motoru ET3, může tato chyba se vztahují k senzoru kyslíku jak brzy senzory byly známo, že je vadný. Nicméně se ujistěte, že žádná jiná příčina korekcí paliva postižení. Zkontrolujte problémy teploty. Všiml jsem si, že při překročení teploty, ECU vypne kontrolu ohřívač kyslíku senzorů.
P0234 Pro EDC16C3; Možné příčiny:
Selhání Turbo
P0238
P0069 Pro EDC16C3; Možné příčiny:
Selhání Turbo. Tato porucha může být přičítáno kalibraci turbo wastegate. Žádné fyzické poruchy se složkou, ale nesprávného nastavení wastegate, působit přes zesílení za určitých podmínek. Toto hlášení je také generován diconnecting senzoru.
P0299 Pro SID 803; Zkontrolujte, vakuové přívod k regulátoru solenoid, byly známy k úniku vakua.
Viděl jsem EDC16C3 systém s recked turbo.
P0337 Pro EDC16C3 jako vybaveno 206 DV4TD; Zkontrolujte otáček motoru poškození kabelového svazku snímače. Harness příchytky může být vytlačena a kabelového svazku může chytit pravou ruku hnací hřídel.
P0356 Pro ME746 nebo podobně, zkontrolujte primární proud velmi opatrně. Možná zjistíte, zkontrolovat odpor primární a najít žádnou vinu, ale měl jsem mimořádných událostí, kde je odpor byl totožný na plné obrátky, ale současná, zatímco provozní byl jiný.
P0380 Pro EDC15C2 a případně další Pre topné systémy, zkontrolujte, zda otevřeným okruhem žhavicích svíček.
P0400 Pro EDC15C2 šek na vakuu při EGR ventilu. Zkontrolujte, zda pro vakuové dodání elektromagnetický ventil a výstup z elektromagnetického ventilu. Kontrolní clo na 99% by proto mělo být ventil plně otevřen.
P0401 Pro EDC15C2 přerušovaných závad, zkontrolujte přítomnost vody v vzduchový filtr, nebo nějaké jiné podobné překážky. (Favourite po záplavové vody).
P0402 Pro EDC16C3, zkontrolujte zjevné příčiny, včetně foukané turbo.
P0410 Pro MM6LP; tato porucha je často přičítán pomocným vzduchové čerpadlo selhání, obvykle vniknutí vody. Zkontrolujte, zda čerpadlo na obsahu vody.
P0414 Pro MM6LP; Zkontrolujte pomocné vzduchové čerpadlo pro siezure, obvykle způsobené vniknutím vody. Také zkontrolujte pojistku dodávání. (BM34).
P0422 Pro EDC16C3, tato chyba se vztahuje k filtru pevných částic, Maximální počet potracených regenerací dosáhl. Podívejte se na další poruchy, které mohou způsobit toto nastat. Nemusí to být filtr.
P0490 Pro SID 803; Tato porucha se vztahují k Electronic EGR ventil, který se přilepí po určité použití. To bude pravděpodobně vyžadovat výměnu.
P0745
P0932 Pro AL4 převodovkou; zkontrolujte funkci snímače tlaku.
P1110 pro Sagem S2000, jak namontováno na TU motory; Zkontrolujte snímač MAP, (dvojí funkci senzoru), pro znečištění olejem, obvykle olejem se po motoru přes naplněné olejem.
P1138 Pro EDC15C2, jak namontováno na DW10 motory, tato chyba kód označuje přerušení napájení k čidlu železniční tlaku. Tam byl upravený střední postroj dodáváno, který musel být vybaven novým snímačem a opěrnou postroj klipu.
P1153 Pro MM6LP, jak montáži na EW10 a ET3 motory; Zkontrolujte motorizované jednotky motoru a ECU verzi softwaru. Download ECU často vyžadován pro tuto poruchu.
Pro ME744, tato porucha může dojít po stažení ECU. Obvykle se vyžaduje, aby Throttle motýl učení, které mají být provedeny.
P1167 Tato porucha kód pro AL4 se často vyrábí spolu s P0745. To se vztahuje na regulaci tlaku a je velmi často způsobeno tím, poruchy hydraulického bloku, obvykle způsobené elektromagnetickým třísek. Ujistěte se, že máte nejnovější Borg Warner elektromagnetů montovaných a software, aby odpovídaly. Elektromagnety jsou zahrnuty do nové hydraulické jednotky bloku. Také si uvědomte, že tlakový senzor může být na vině. Bohužel to neznamená převodovku jako celek není vadný, protože škoda třísek velmi často způsobí, že pole interně selhání nebo brzdové pásy a převodové ložiska také opotřebení a způsobit kontaminaci. V závislosti na věku a počtu ujetých kilometrů atd možná rozumné jen rozhodnout pro nové převodovky, a to zejména ve spojení s "prokluzu" poruch.
P1291 Pro EW10D, SIRIUS81, zkontrolujte provoz vysokotlakého palivového čerpadla. Tento kód Zdá se, že se vztahují k selhání. Byl jsem svědkem této poruchy, která s čerpadlem přikapávací tlaku HP off, přerušovaně, a regulátor se snaží zvýšit tlak, jak se očekávalo.
P1327 Pro S2000P; zkontrolovat zapalování primární vzor pro nadměrné špičkové napětí a zapalovací linky příliš krátkou. By měl být větší než 1 ms. Tento kód chyba je obvykle způsobena rušením.
P1336 Pro TU5jp4 s ME7.4.5., Zkontrolujte, zda pro kompresi poruch. Byl jsem svědkem, na více než jednom příležitosti, spálené výfukové ventily na válec č.2 ..
P1351 Pro SID 803, zkontrolujte funkci a výstup řídicího relé pre-tepla.
P1429 Pro EDC15C2; Zkontrolujte senzor diferenčního tlaku výfukových plynů. To má habbit stávat kontaminovány vodou. Kontroly jsem učinil zobrazí následující údaje:
0.500 voltů = 0,0MB / 0,550 voltů = 5,9 MB / 0,565 voltů = 11,6 MB.
P1435 Pro EDC15C2, tato chyba kód představuje mnoho různých popisů jak jste viděli. Zkontrolujte nádrže na přísadu pro úroveň kapaliny. Viděl jsem tuto chybu, když je nádrž prázdná, i když se říká, že přísada ECU nebylo dosaženo minimální hladiny.
Brzy 406 DPX42 přísada snímač hladiny napětí I měří takto: považovány za prázdné nádrže - 891mv, plus 2 litry - 827mv. Nebo> 1.8 KOhms je prázdný.
Máte-li zkontrolovat snímač víčko palivové nádrže, je odpor 149 KOhms limit na 12 ~ 15 ohmů víčko off.
P1446 Pro EDC15C2; Ne příliš jistý, o tomto kódu, ale věřím, že pojem "Počkejte," je minout překlad pro "Zisk", které proto odpovídá úrovni je příliš nízká. Nicméně termín "Dosažená 'je někdy hlášena .. Zkontrolujte snímač hladiny rezistence k potvrzení stavu. > 1.8 KOhms je prázdný. (Systém DPX42). Dívám se do této problematiky.
Zdá se, že tam je přibližně 100 ohmů rozdíl mezi prázdný a plný, i když čidlo hlásí "prázdné" pouze. Využívá stávající způsob kompenzace pro řízení informací na úrovni.
P1447 Pro EDC15C2; Zkontrolujte, zda obrácené konfiguraci potrubí na diferenčního tlakového snímače nebo vniknutí vody.
P1458 PSA systémy s dodatečného tepelného spínače, Component No. 1.289 2v být konektor, 118 ° C varování, upevněného na vyhřívaném pouzdru vody. Obvod je zapojen paralelně s termistorem chladicí kapaliny.
P1471 Pro DV4 / 6 eurech emisí 4; Tento kód poruchy se týká "RAS", (Intercooler / výměníku tepla), kontrolní elektromagnety / motýly.
P1641 Pro SID 801; Zkontrolujte elektrické vstřikovače Piezo. Oni dokončit výkonový stupeň pro řidiče ECU. Pokud jsou v otázce, pravděpodobně je třeba vyměnit, a to i jejich kapacitní hodnoty jsou v pořádku. Kromě toho, tento kód možná připsat na fyzické fázi řidiče je ve ECU, tedy na ECU možná na poruchy.
V případě, že bych měl s tímto kódem poruchy, byl roztok nahradit jak ECU a vstřikovače.
Novější událost, zjištěno, že problém byl způsoben jediným vstřikovač drátu zkratu k zemi. (Když řeknu, že zkrat, to bylo asi 2 MOhms na zem, což bylo způsobeno mírně chaffed drátu obklopeného vlhkostí).
P1607
P1671 Pro MM6LP jsem našel tuto chybu způsobeno problémem softwaru v BSI. Tvrdý reset pro BSI, může to vyřešit dočasně.
P1687 Pro Lucas DCN2 jako namontováno na DW8B motor v Partner vozidla, tento kód se geberated důsledku pojistky číslo 2 v pojistkové skříňky motoru je přítomen. To je těžká chybového kódu a nebude jasné. Vyjměte pojistku z pojistkové skříňky motoru (to by mělo nikdy být vybaven), zrušte chybové kódy. Odpojte a znovu baterie, což umožňuje pravidlo 3 minuty atd.
Opakujte test a přečtěte si chyby po připojení.
P2101
P1161 Pro S2000PM1 jako namontováno na motor TU3 v Citroën C3, zkontrolovat problémy postroje. Pravděpodobně bude nutné nahradit multifunkční konektor na motorizovanou trottle jednotce a odstraňte konektor pod odkládací schránkou, kde má výrobce upraven z pohonu levé ruky. P2408
Všechny uzávěr nádrže současné senzory Testoval jsem, tak daleko, byste si měli přečíst:
149Kohms = strop, 12 ~ 15ohms = víčko.
P2191 Pro motory EP6DT, tento chybový kód je často spojován s Cam Timing.
P2562 Pro SID 803; Zkontrolujte, zda řídící turbo vysavačeDodáváme, možná příliš slabý. Podívejte se na další elektromagnetické ventily v případě úniku vakua. (Stabilní 750mb vakuum s motorem v chodu).
P2563 Pro SID 803; Zkontrolujte, zda řídící turbo vysavačeDodáváme, možná příliš slabý. Podívejte se na další elektromagnetické ventily v případě úniku vakua. (Stabilní 750mb vakuum s motorem v chodu).
U0121 Pro MM6LP tento kód může po ECU Stahování objevit. Obvykle vyžaduje překonfigurování nebo ponechání v klidu po dobu neurčitou dobu.
EDC16C3, zkontrolujte stav konfigurace řídicí jednotky ABS. Viděl jsem tuto chybu v důsledku výměny ABS ECU, ale není nakonfigurován. (Bodyshop) ..
U1118 Pro EDC15C2 jako připevněná k 206, tato porucha se může shodovat s selháním přístrojové desky. Pokud je to váš případ, pak zjistit různé zemních body pro BSI a přístrojové desce, plus konektory na BSI a pak zkontrolovat verzi softwaru BSI. Měl by být V34.2 nebo vyšší.
U1213 Toto hlášení je obvykle generován jako výsledek diagnostického interogation z ESP regulátoru. Na konci diagnostických jednání, ESP řadič vydá neplatný datového rámce, který je interpretován DSG jako poruchu informace o rychlosti. Toto je problém software, a nejedná se o závadu.
U1218 Tato závada možná interpretovány podle poruch BSI protokolu jako poruchy systémových dat tempomat, týkající se systému vstřikování. To možná díky datovým poruch v síti, způsobené softwaru anomálie z, některé ze zobrazovacích jednotek, nebo BSI.
C1327
C1337 pro Bosch ABS / ESP s aktivními snímači, tato chyba kód může být generován pro čidlo nebo využít přerušený obvod, nebo soudržnost signálu. Na 307 let je často způsobeno vzduchová mezera zvyšuje příliš daleko v důsledku koroze pod snímačem, kde je namontována na nosiči náboje.
C1604 Pro ECU, "DSG" jako instalované na 407, tato chyba představuje selhání ventilu pneumatiky komunikovat s ECU. Podívejte se, nový ventil byl namontován do prodejny pneumatik. Pokud je třeba programování, ujistěte se, že nafouknout pneumatiku nad 3,7 barů. (Musel jsem se nafouknout z přibližně 4 bar se dostat do programovacího režimu.


Všechny aktuality