Aktuality

24.01.2017

Citroën získal ocenění Janus du Commerce 2016

Na pařížské Motor Show Citroën poprvé představil La Maison Citroën – barevné, přátelské a interaktivní prostředí pro prodejní centra. Prostor vyniká svým designem a architektonickým konceptem, které se zaměřuje na interakci se zákazníkem. Nový design bude k vidění na budoucích dealerských místech ve městech na celém světě.

Tento návrh získal od Francouzského institutu pro design označení „excellence“ právě za koncept La Maison Citroën.
La Maison Citroën

Citroën ukazuje, že auty to nekončí


Značka získala ocenění, protože se snaží pracovat na tom, aby se zákazník cítil dobře i mimo jejich auta. Když přijde do dealerských center vozidlo vyzkoušet, chceme, aby byla naše vize citelná každou chvíli, kdy s ním jsme v kontaktu.

„Citroën investuje nemalé peníze do designu svých aut, ale tím to nekončí. Proto si velmi vážíme tohoto ocenění. Snažíme se vymýšlet nové koncepty, které podporují naši vizi Be Different, Feel Good.“, řekla Karine Buisson Caillard (Global Brand Design Manager Citroën).

Expozici Citroën na Paris Motor Show navštívil téměř milion lidí


Nejvíce lákal návštěvníky nový koncept La Maison Citroën, přišli ale také kvůli Nové C3 a CXPERIENCE. Návštěvnost byla jednou z největších ze všech vystavených firem.

Citroën vytvořil příjemné prostředí ze dřeva s barevnými stěnami, pohodlnými křesílky a informačními obrazovkami. Mnozí jej označovali za klidný přístav, kde každý předmět má své vlastní místo a kde se cítí jako doma. Tento pocit by si měli z budoucích prodejních míst odnášet všichni zákazníci.

Hodnotící komise ocenila především souznění vize Citroënu s navrženými prostory, jejich přístup k ekologii a udržitelnosti, společně s koherentním příběhem popisujícím historii značky.

Jak se vám líbí?

La Maison Citroën


Všechny aktuality