Aktuality

15.12.2017

Citroën modernizuje kromě automobilů i showroomy a mnoho dalšího



Nedávno jste mohli postřehnout oficiální tiskovou zprávu Citroënu, ve které se mluvilo kromě jiného i o „La Masion Citroën“ , což je ve volném překladu „Byt Citroën“ .


O co jde?


Automobilka Citroën prochází kompletní modernizací nejen vozidel, ale i všeho ostatního včetně showroomů speciálně v center měst. Prodejní místa by měli po novém být útulná a navozovat rodinou atmosféru. Prvně vznikla takováto nová koncepce městské prodejny v Paříži v dubnu tohto roku a už nějakou dobu se pokračuje i napříč Čínou, Japonskem, Latinskou Amerikou či dokonce Kolumbii. Počítá se, že do začátku roku 2019 se stihne takhle otevřít přibližně 30 showroomů. Nejbližší slavnostní otevření by se mělo uskutečnit v Maroku a Belgii.


Jak bude tedy „La Maison Citroën“ vypadat?


I navzdory menším rozměrům oproti stávajícím dealerstvím a ruku v ruce s tím i nižšímu počtu vystavených modelů v prodejně, se můžeme těšit na příjemný zážitek typu „cítit se jako doma“ a celkově velice útulné prostředí, kde se spájejí různé barevné prvky, prvotřídní materiály a nespočet interaktivních displejů, které umožňují využívat službu Citroën Advisor, 3D konfigurátor, nebo i webové stránky s historií Citroën Origins.


Ukázka nového konceptu showroomu, který bude zanedlouho kmenovou součástí identity automobilky Citroen


Nový koncept získal již několik ocenění


Že se jedná o převratnou změnu svědčí i fakt, že nové showroomy získali i několik ocenění:

  • Janus du Commerce 2016

  • Grand Prix Strategie designu (kategorie Obchodní architektura)

  • Label 2018 (soutěž Observeur du design)

  • Atd


Co dalšího se mění?


Zároveň se pracuje i na transformaci stávajících dealerství značky, kde se vše taky přizpůsubuje konceptu „La Maison Citroën“. Interiér je jinak uspořádaný, přidělávají se nové prostory, dekorace, nábytek, barvy a mnoho dalšího! Vše Citroën odstartoval již v tomto roce, kdy se předělalo téměř 150 prodejen a zároveň se odstartovala přestavba 1 000 dalších. V roce se bude pokračovat přibližně 1 500 dalšími a vše by se mělo dokončit do konce roku 2019.


Součástí těchto změn je i nové ošacení prodejců, kteří zanedlouho obdrží nové kolekce, muži konkrétně 3 sady a ženy dokonce ještě o jednu více. Samozřejmostí jsou i pohodlné nové boty.


Na konci tohoto roku se také uzavře salon C-42 na Champs-Elysées, namísto kterého už se zpracovává projekt nové „vlajkové lodi“ .




Tyto všechny změny mají za úkol nabídnout domácí atmosféru, přilákat tím nové zákazníky a tradiční distribuce převrátit naruby.



Všechny aktuality